Weet iemand of dit project in Amsterdam al is afgerond?

Naar aanleiding van: Node: ‪Parkeerboot Lijnbaansgracht‬ (‪1683924723‬) | OpenStreetMap vroeg ik me af of onderstaand project is afgerond: https://www.amsterdam.nl/projecten/lijnbaansgracht/

Het lijkt erop dat op de pagina waarnaar je linkt de status wordt bijgewerkt, onderaan staat namelijk (zie dikgedrukt, dikgedrukt mijn toevoeging):

Wanneer

• Augustus 2022: verleggen kabels en leidingen (klaar)
  • 30 mei tot 30 juni 2023: versterken deel kademuur ter hoogte van het politiebureau (klaar)
  • Januari 2024 tot en met augustus 2024: versterken aansluitend deel kademuur tot de ITA en aanleg wachtvlonder
  • Augustus 2024: terugkeer gerenoveerde Melkwegbrug
  • September 2024 tot en met maart 2025: aanleg fietsvlonder
  • Maart 2025 tot en met juni 2025: werkzaamheden aan de straat en terugplaatsen van bomen

En anders staar er onderaan de pagina ook een contactpersoon met e-mailadres voor het project. :blush:

Ha die GJ,

Naar mijn weten is er altijd al een parkeergelegenheid voor fietsen boven water bij De Melkweg. Of dit daarvoor in de plaats gaat komen weet ik niet.

Het makkelijkst is natuurlijk om zelf even op locatie te kijken (ik ben toevallig binnenkort in de buurt), maar ik denk dat dat niet hoeft. Dit is namelijk wat je uit de lucht kunt zien:

afbeelding

Voilá, de fietsparkeerboot!

1 Like

Toen ik onlangs bij de Melkweg op bezoek was; lag hij er nog.