Адміністративно-територіальна реформа

“Методом логіки” нанесено так як є зараз. Давай ще раз. Межі сілльради присутні (на відміну від інших областей) - все інше домисли. Чіткого правила які квартали включати, а які ні - не існує. Подумаєте навіщо ми наносимо межі НП? Найперше, це адресація і дозволена швидкість. Іншими словами наявність будинків.

І тоді виникає питання: навіщо перекопійовувати помилки львівських чи іншіх земельників? Навіщо включати в межі НП поля і ліси, якщо ніхто не заважає змінити цільове призначення ділянки з кварталу “суто поле” і збудувати там завод чи приватний будинок, який буде мати адресу, але не буде вписувтись в пропоновану схему?

І що найголовніше: якщо схема адміподілу конфліктує з адресацією навіть в рамках однієї області (а враховуючи рівень держрозпіздяйства, це запросто можна екстраполювати на інші - швидше за все, просто ніхто особливо це питання не моніторив і не обздвонював сільради) - пропонована схема не є універсальною. Тим більше чітких правил, які квартали включати, а які ні, так і не було запропоновано.