Nee, …
De provincie gaat veel over de natuur, moet zich houden aan de Omgevingswet en andere, ze stellen zelf een Provinciale visie en beleid op (vastgesteld), waar onderliggende organisatie zich aan moeten houden. Deze onderliggende organisaties bepalen zelf dan waar en wat niet mag, deels om de wet uit voeren, bescherming soorten.
Dit is slecht inzichtbaar, zeer lokaal. En tijdsgebonden. Verschillend of iets wel of niet aanwezig is. Dit ter inschatting van de beherende organisatie, die de afsluiting regelt.
Bij officiele bekendmakingen, rustgebied ingegeven, dan zie je wie er rekening mee houden en beleid, regelingen uitgeven. Links en rechts wat kaartjes.
Zo is er de term, “recreatieve zonering”, de gradaties van intensief tot rustgebieden, waar recreatie niet gewenst is en toegang is beperkt, hoe beperkt, ter plaatse, zie wat wordt aangegeven. Veluwe kaart zone D* en de tijdelijke zone D. (wms)
NGR
Bij data.overheid.nl zie je dan ganzen rustgebieden van enkele organisaties. Met hun eigen beperkingen. Dan zie je dat rustgebeid, ook worden aangegeven als foerangeergebied, wat weer terugkomt uit officiële bekendmakingen gebied
Het gaat jouw om waar ter indicatie, die gebieden liggen.
De provincie regelt de natuur subsidie, op basis van de Natuurbeheerplannen, per beschikking krijg je een subsidie, een onderdeel is de openstellingssubsidie.
Draai je het om, daar waar geen openstellingssubsidie wordt gegeven maar wel een beheersubsidie, dat zou dan de afgesloten gebieden. Voor waar subsidie is aangevraagd.
SNL applicatie kaart met “Ik wil”, kan je object informatie ophalen dan zie je wel dat iets beschikt is, maar niet welke subsidie onderdelen.
Wat vroeger wel kon., meen ik mij te herinneren.
Helaas.