Beste lezers,
Ik ben nieuw op dit forum (hoop dat ik de juiste gebruik voor mijn vraag) om te kijken of ik hier een oplossing kan vinden voor mijn probleem.
Heb dit ook al op het Garmin forum van fiets.nl geprobeerd en veel gegoogled maar de oplossing nog niet gevonden.
Maar misschien heeft iemand hier een idee wat ik fout doe. Ik heb een korte test route gemaakt in bikeroutetoaster
(http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=599524), deze als .tcx ge-exporteerd (ook al .gpcx geprobeerd) en in de newfiles directory op de SD kaart gezet.
Als ik het navigeren van deze route start met OpenFietsMap Benelux op een Garmin Edge 800 (R2.5) met afslagbegeleiding krijg ik het volgende resultaat:
De navigatie/afslagbegeleiding gaat in een rechte lijn naar ongeveer de helft van mijn test route en niet via de fietspaden / wegen.
Ik heb het ook al met de verschillen routeringsopties geprobeerd maar dat maakt geen verschil d.w.z. de schuine lijn blijft naar ongeveer de helf van de route gaan.
Met de CN Europe kaart geselecteerd (en dezelfde opties) gaat het een stuk beter maar die kaart heeft niet alle fietspaden dus zou ik liever de OpenFietsMap gebruiken:
Heeft iemand een idee wat ik fout doe? Moet ik gebruik maken van BaseCamp of zou het wel direct met bikeroutetoaster naar de Garmin moeten kunnen?