NLVB: Verkeersborden en taggen. (Algemeen, start/voortgang discussie)

Dat wordt (werd) veroorzaakt doordat bij ways (en ook relations) gezocht wordt naar het geografische midden daarvan, en dáár wordt dan het icoontje van het bord geplaatst. Dat is in taglocator handig bij gebouwen en terreinen (zoals dierentuinen) waarbij alle tags op de way of relatie zijn gezet. Dat speelde vooral in de vroegere versie van taglocator. Je zag dan tientallen icoontjes op een gebouw staan die allemaal hetzelfde vertelden.
Dat is nu opgelost, maar bij die verkeersborden die op een way (of area) zijn geplaatst, werkt dat nu weer onlogisch omdat je een bord ziet staan waar helemaal geen bord is zoals je terecht vaststelde.
Daarom heb ik het nu veranderd en test alleen nog maar op traffic_sign=* als dat op een node staat.
In versie 1.0 van Taglocator - Verkeersborden is dat het geval.

Overigens vraag ik mij af waarom je bv. een highway=* zou taggen met access=no én met NL:C1? Wat voegt dat verkeersbord in dit geval toe?
En dat geldt ook voor éénrichtingsverkeer en bijhorende borden. Dat lijkt wel een beetje op surface=unpaved en surface=sand op hetzelfde stuk weg.
Op deze manier ontstaat weer de bekende tag-overflow.
Ik zou zeggen kies voor een duidelijke methode, en wat mij betreft gaat dat zonder die verkeersborden toch goed?
Voor welke doelgroep worden die borden op de kaart gezet?