De rest van het verhaal kan ik niet beoordelen, het lijkt mij een geval van beiden hebben gelijk en jammer dat jullie er niet uitkomen.
Inhoudelijk heb ik gekeken naar de voorlopige opzet en hoe ik daaraaan zou kunnen bijdragen. Ik kom al heel snel op het punt dat ik vooral informatie ga verdubbelen die elders al prima staat. Daar heb ik dan eigenlijk weinig zin in, dan volstaat een linkje.
Bijvoorbeeld, wat OSM is en hoe je kan helpen staat goed op NL:Hoofdpagina - OpenStreetMap Wiki inklusief nieuwslijst en agenda.
Project Nederland heeft een startpagina: NL:Nederland - OpenStreetMap Wiki waarop een lijst van deelprojekten staat.
Dingen als een automatische agenda van Nederlandse gebeurens en de nieuwste NL forumonderwerpen dat heeft wel echt meerwaarde vind ik.
En beginnen met de kaart gecentreerd op Nederland met Nederlandse knoppen en balken, en je kan gelijk gaan verbeteren, prima.
Een eigen NL ingangssite, en die stuurt je zsm door naar de al bestaande info. Bijvoorbeeld routertesters en lagen hoeven er van mij niet op, link maar door naar osm.org. En vooral de notes niet aanbieden!
Als er later dingen veranderen, en daar kan je op rekenen, dan wil je dat niet op nóg een plek hoeven aanpassen.