Landal nummering bungalows

BAG beheerder zal niet zitten te wachten op het omnummeren van honderden huisjes.

Problemen die er zoal kunnen zijn:
Naar welk adres rijden hulpdiensten?
Een ander adres gebruiken is ook leuk om pakjes voor de buren bij jou bezorgd te krijgen, of door de buren te laten betalen als je met huisnummers gaat rommelen. Lijkt me een form van fraude dan.

Andere organisaties die de adressen gebruiken.
Soms zijn huisjes van particuliere eigenaren (en soms gedeeltelijk of volledig verhuurd via het park), en die hebben wellicht eigen nutsvoorzieningen die gekoppeld zijn aan het officiele adres (zonder kun je dat niet eens aanvragen) dus die zouden dan ook om moeten dan.
Zou eigenaarschap via notaris omgezet moeten worden of werkt dat anders?
Gemeentelijke belastingen als het ene huisje net iets groter is dan het andere en dus meer waard en eigenaren aanslagen krijgen voor een ander huisnummer dan wat op de gevel staat. Je zal maar net een woonbestemming op je woning geregeld hebben, blijk je het voor een ander op het park geregeld te hebben en moet je zelf je huis uit.

Ongetwijfeld zou je nog meer kunnen verzinnen denk ik, maar dit lijkt me al genoeg administratieve hoofdbrekens om er niet teveel aan te gaan rommelen, want binnen de korste keren ben je nog jaren bezig dit te ontwarren.
Juiste bordje aan de gevel schroeven en de borden op het park aanpassen lijkt me na wat voorbereiding in een weekje in de stille winterperiode toch wel te regelen voor zo’n park…

Even terug gezocht en dat het ging toen in 2021 over de Landal parken op Texel.