Dank voor alle informatie weer!
Ik heb een poging gedaan om een uMap kaart aan te maken, met een deel van het fietsknooppuntennetwerk. Een paar vragen hierover:
- Kan ik in Overpass Turbo ook meerdere gemeenten of plaatsen selecteren?
- Als ik in Overpass Turbo een gebied manueel selecteer, dan wordt toch data van daarbuiten meegenomen.
- De kaart die ik heb gemaakt (Routekaart Buijtenland van Rhoon - uMap) toont niet de knooppuntennummers. Hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen?
Om mijn vraagstuk nog iets duidelijker te maken:
In feite wil ik een kaart aanmaken (uMap kan prima werken) met daarop verschillende lagen, met het fietsknooppuntennetwerk, het wandelknooppuntennetwerk, LF-routes, LAW-Routes en enkele lagen met routes die ik zelf aanmaak. Het makkelijkste zou zijn als ik voor de bestaande netwerken/routes kan verwijzen naar bestaande lagen in andere URL’s, die automatisch worden geupdate. En het zou mooi zijn als ik de lagen een andere kleur zou kunnen geven als ik meerdere lagen aan heb staan.
@multimodaal De manier hoe het knooppuntennetwerk in jouw kaart (Fietsnetwerken naar wegtype en datum) wordt getoond is al helemaal perfect.
Hopelijk is het nu wat duidelijker wat ik wil maken/gebruiken en kunnen jullie me hiermee helpen.